7 maj 2017

#68 BOHATER - 100 PICTURES CHALLENGE




Nie powiem - czuję się, jakbym ukończyła co najmniej sklepienie kaplicy sykstyńskiej! Nawet nie mam ochoty liczyć ile czasu tak naprawdę zajęła mi praca nad tym editem, ale jedno wiem na pewno: trwała (z mniejszymi i większymi przerwami) od czasu aktualizacji w Star Stable i nowych zadań z Jeźdźcami. Tak to właśnie była moja inspiracja i przy okazji małe święto, bo właśnie w maju mija okrągły rok odkąd kupiłam tablet graficzny i zaczęłam swoją przygodę z edytowaniem. Ależ ten czas szybko leci!

A edit... koniec końców dałoby się z tego wyklepać cztery różne prace :)

Speedpaint też jest - przygotujcie cztery pary oczu, inaczej zez murowany! 






Przynajmniej już wiem, że Linda jest moją ulubioną z wszystkich czterech. A Wy, którą z nich lubicie najbardziej?

Miłego :)


15 komentarzy:

  1. Piękne! Wiesz może jak pobrać szablon z tej stronki '' wioska szablonów''? Bo spodobał mi się jeden.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Żeby pobrać szablon z wioski przechodzisz do jego podglądu - w większości przypadków przekieruje Cię do strony deviantart, a tam po prawej stronie na górze masz przycisk "download" :) I pobrane. Jak rozpakujesz pliki to będziesz miała dokładną instrukcję jak go dodać do bloga :)

      Usuń
  2. Tu był kom, ale no. Zjadło go. ;v;

    1. Nowy wygląd bloga jest świetny!
    2. Spisałaś się przy koniach - wyszły naprawdę ładnie... głębia ich oczu... pysk Starshine... grzywa Meteora... *^*
    3. Jedyne do czego bym się przyczepiła to brwi. Wyszły dość niekształtnie, zbyt łukowato. (I Anne ma je nieco za wysoko. Chyba.)

    Link (Nom... długi, ale chcę, abyś zobaczyła to wszystko, co tam jest): Widzisz tę listę kształtów i ich nazwy? W pierwszej linijce są trzy Dramatic [coś]. Zdaje mi się, że one wszystkie takie mają, co niestety przy bliższym spojrzeniu (jak to brzmi XD) nie wygląda zbyt fajnie.

    https://www.google.pl/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F236x%2F66%2Fa6%2F49%2F66a649684144509e600f2f10ca48a5df.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.pinterest.com%2Fpin%2F107945722293261591%2F&docid=d8DhKrXWiAKqPM&tbnid=bccYJx3XTUIkdM%3A&vet=10ahUKEwipq7O86urTAhViEpoKHaWODR8QMwg3KBIwEg..i&w=236&h=277&itg=1&client=firefox-b-ab&bih=657&biw=1366&q=how%20to%20draw%20eyebrow&ved=0ahUKEwipq7O86urTAhViEpoKHaWODR8QMwg3KBIwEg&iact=mrc&uact=8#h=277&imgdii=bccYJx3XTUIkdM:&vet=10ahUKEwipq7O86urTAhViEpoKHaWODR8QMwg3KBIwEg..i&w=236

    Pozdrowionka. :3
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Dziękuję Sam!
      2. Konie sprawiły mi dużo trudności, nie ukrywam - ich anatomia różni się od prawdziwych koni, a nawet od tych sosowych koni, więc ciężko było mi jednocześnie uchwycić podobieństwo i przy okazji sprawić, żeby nie wyglądały na kaczki z końskimi nóżkami, więc tym bardziej cieszę się, że udało się, uff...
      3. Co do brwi - tak wiem o czym mówisz, jednak chciałam jak najbardziej uchwycić podobieństwo do dziewczyn z gry, a że nigdy nie grałam we wcześniejsze odmiany SSO, posiłkowałam się zdjęciami znalezionymi w necie i zdjęciami, które udało mi się zrobić podczas ostatnich zadan w SSO. Cóż... większość z tych wizerunków to komiksowe wersje - może to mi tak osiadło na oczach, że przeniosłam to na edit :)

      Pozdrawiam również! :3

      Usuń
  3. wow! zazdroszczę talentu! Też kupiłąm tablet graficzny i zaczynam przygodę z editami. Który niedrogi program polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że GIMP się sprawdzi :) Jest darmowy, w sieci jest mnóstwo pędzli i działa na podobnej zasadzie co Photoshop. Ale po prawdzie - nigdy z niego nie korzystałam :)
      I... dziękuję i życzę powodzenia :) Mam nadzieję, że kiedyś pochwalisz się swoimi pracami :)

      Usuń
    2. ^^ dzięki. a TY jakiego używasz? Photoshopa?

      Usuń
  4. Mam parę pytań :)
    1. Jakich używasz programów i czy są płatne ?
    2. Opłaca się kupić tablet graficzny ?
    3. Jeśli tak, to jaki polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem żę to pytania nie do mnie, ale odpowiem na 2 i 3;D opłaca się kupić tablet graficzny, ponieważ to nowy krok do sukcesu dla artysty. Ja polecam Waccom'a, a jakiego- to zależy od Ciebie. Ja mam Intuos Draw i się sprawdza. jedyna wada to to żę jest przewodowy;-; ale da się z tym żyć;D

      Usuń
    2. Tak, zgadzam się z Tobą Julka :) Ja też mam Wacoma - najtańszy i najbardziej podstawowy model, jak kupowałam to kosztował ok 170 zł, również jest przewodowy, ale to mi zupełnie w niczym nie przeszkadza, bo w końcu i tak muszę siedzieć z nim przed kompem :)
      A co do programów - ja korzystam z Photoshopa, który jest płatny (i sporo kosztuje), ale darmowy jest np. GIMP, który ma podobne możliwości. W zasadzie nie ma znaczenia w jakim programie pracujemy, bo z czasem, kiedy złapie się trochę doświadczenia, w którymkolwiek z nich będziecie w stanie robić cuda. Cierpliwość plus jakieś tutoriale i trochę praktyki i każdy program będzie równie dobry - grunt to go poznać :)
      A skoro o tutorialach mowa - wrzuciłam już kilka na kanał, w zakładce powyżej możecie je znaleźć i zobaczyć jak ja pracuję - może coś Was zainspiruje :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Pięknie ci to wyszło *^* Jak prawdziwe *^* A jeśli mogę zapytać.. ile masz lat? *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cóż nie zdradzam ile mam lat, wystarczy jak powiem, że dużo? :>

      Usuń
  6. A w czym to robiłaś? Bo chciałabym wiedzieć :) Tak wgl to piękne jesteś SUPER!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X