8 kwi 2017

#12 SZALEŃSTWO - 100 PICTURES CHALLENGE



Moją inspiracją stała się tym razem nie tylko nowa rasa w grze, ale także sama Jnessa Hanczi, która regularnie powtarza mi, że dobre poczciwe Star Stable spośród wszystkich gier o koniach daje najwięcej wolności :)
Chcę czy nie, muszę się z nią zgodzić, bo sama czasem lubię pobiegać bez celu po Polach Everwind :)
Cóż moja droga, edit goes to you ;)

Ach... no i wybacz mi, że rozplątałam Twoje pikselowe dredy, ale powiewające na wietrze wydały mi się mało "romantyczne", chociaż niewątpliwie... szalone.

Nawet speedpaint jest, a co! Powoli wychodzę z mrocznego czasu bezpłodności TFUrczej :)



Zapraszam i miłego weekendu życzę :)

3 komentarze:

  1. Pierwsze wrażenie, jak patrzę na tło - "Kręci mi się w głowie. Chyba. Lol."
    Ale w sumie pasuje do tytułu. X'D
    Nos ma zdecydowanie za mały...

    Całość prezentuje się znakomicie. Światłocień, kolory... oraz oczywiście grzywa i włosy. Mraśnie. :>

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, mnie też się do tej pory kręci w głowie jak na to patrzę. Ale jak szaleć to szaleć :)

      Usuń
  2. Bardzo śliczne edity i... mam małe pytanko.. Mogłabyś wykonać edit dla pewnego klubu?

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X